Happy Juice beweert allerlei kwaaltjes op te lossen, maar is niets meer dan een pseudowetenschappelijke piramidezwendel op basis van zogenaamde wondersapjes
Wat is het toch droevig gesteld met de openess, transparancy en responsability van deze holistische heilzame marketeers.
Ik zie wel een verdienmodel in het aanleggen (en verkopen) van een blacklist. Een plugin voor behoedzaam Nederland, zodat op alle socials automatisch deze onzin wordt vermeden. GDPR wordt mogelijk een dingetje.
Ik vind het knap dat je met dit soort eendimensionale (ik-ik-ik) op niets gebaseerde influencers in gesprek probeert te komen. En het is geweldig dat je ons er deelgenoot van maakt.
Pas je wel een beetje op jezelf? Want dit kan niet anders dan vreten van jouw energie, die gelukkig totaal in orde lijkt te zijn. Maar dit soort hersenloosheid gaat te langen leste aan je knagen. Kan haast niet anders.
Doe je onderzoek even goed als je Young Living er ook bij gaat betrekken ;) dat is HARD werken en niks lui geld verdienen! En ja, als je er hard voor werkt dan kun je zeker zo’n mooi salaris verdienen. Verdiep je eens in het compensatieplan joh voordat je onzin het internet in slingert.
Hahaha, er werkt iemand voor een MLM. Typisch. Young Living is met z’n stompzinnige olietjes een schoolvoorbeeld van onethische netwerkmarketing. Geloof me, heb me prima verdiept. Nou hup, snel weer olietjes promoten en verkopers ronselen in je netwerk, jij. Dat passieve inkomen verdient zichzelf niet
Ik zat overigens te twijfelen of ik de happy juice zal kopen.. maar ik vond het nogal duur 150 euro voor een sapkuur..
ik had zelf Natasja een berichtje gestuurd over dat het waarschijnlijk voor mij en meerdere echt een hele opgave is om dit te betalen elke maand.
Ik kreeg echt een heel bizar antwoord terug ,
Toen kreeg ik al gelijk door dat het niet helemaal oké was.
Je mag dan zeker voor jezelf spreken want ik heb elke maand 300+ klanten die dit bestellen en tot nu toe al 1200+ die het als bestaande klant wederkerend bestellen. En ik verkoop dit sinds 5 maanden 🙏🏻
Als je het ombuigt is het 1x per maand minder uiteten.
Ik denk namelijk als je iets wilt verkopen dat je niet zulke uitspraken moet doen.
Het is ook te mooi om waar te zijn een sapje die al die dingen kan oplossen.
Tjonge, ik sta toch weer versteld. Ik ben begin jaren 2000 een keer meegeweest met een collega die al een paar stappen had gezet in zo'n club voor spotgoedkope maar duur verpakte vitaminesupplementen. Hij had al een paar trainingen gevolgd en wilde helemaal overstappen. Hij vond de trainingen voor zelfontwikkeling, cold sale en 'enrolement' geweldig.
Toen ik binnenkwam in een zaaltje in Hoofddorp werd ik meteen in de arm genomen door een trainer. Wilde vanalles van me weten. Na de start werd gevraagd naar resultaten en de meeste aanwezigen bleken cursisten, dat hoorde denk ik bij hun opleiding. Mijn collega presenteerde mij als resultaat van zijn enrolement inspanningen en kreeg een dikke pluim. Heel raar.
Toen was er voor de gasten, ik denk een stuk of vijf, een presentatie over de organisatie. Ze verhulden nieteens dat het een piramidestructuur was waarin je door te investeren kon opklimmen. Maar je moest begrijpen dat 'dit vaak totaal verkeerd begrepen werd' in de pers. Nou ja, je snapt het. Ik vond het een dom verhaal, nieteens gladjes of zelfs maar professioneel.
In die periode was er juist veel aandacht in de pers voor dit soort clubs en met name Herbalife stond er negatief op (sorry Adriaan, toen is er ook al heel veel journalistiek werk in gestoken).
Kennelijk had ik sceptisch gekeken want vervolgens kwam niemand meer naar me toe.
Ik was er stilletjes vanuit gegaan dat dit soort praktijken wel uitgestorven zouden zijn. Je wordt zo opzichtig beduveld. En het is toch 'algemeen bekend'?
Die collega kwam ik later nog wel eens tegen maar hij wilde me niet meer vertellen hoe het ging.
Topstuk weer!
Wat is het toch droevig gesteld met de openess, transparancy en responsability van deze holistische heilzame marketeers.
Ik zie wel een verdienmodel in het aanleggen (en verkopen) van een blacklist. Een plugin voor behoedzaam Nederland, zodat op alle socials automatisch deze onzin wordt vermeden. GDPR wordt mogelijk een dingetje.
Wat denk jij, poging waard?
Bewonderingswaardige energieslurpende factfinding exercitie.
Ik vind het knap dat je met dit soort eendimensionale (ik-ik-ik) op niets gebaseerde influencers in gesprek probeert te komen. En het is geweldig dat je ons er deelgenoot van maakt.
Pas je wel een beetje op jezelf? Want dit kan niet anders dan vreten van jouw energie, die gelukkig totaal in orde lijkt te zijn. Maar dit soort hersenloosheid gaat te langen leste aan je knagen. Kan haast niet anders.
Doe je onderzoek even goed als je Young Living er ook bij gaat betrekken ;) dat is HARD werken en niks lui geld verdienen! En ja, als je er hard voor werkt dan kun je zeker zo’n mooi salaris verdienen. Verdiep je eens in het compensatieplan joh voordat je onzin het internet in slingert.
Hahaha, er werkt iemand voor een MLM. Typisch. Young Living is met z’n stompzinnige olietjes een schoolvoorbeeld van onethische netwerkmarketing. Geloof me, heb me prima verdiept. Nou hup, snel weer olietjes promoten en verkopers ronselen in je netwerk, jij. Dat passieve inkomen verdient zichzelf niet
Geloof er niets van gezien je reactie! 😂
Dat Young Living een MLM is, is algemeen bekend. Dat het daarbij een sekte is, bewijzen types als jij keer op keer
Dankjewel voor je berichtje,
Ik zat overigens te twijfelen of ik de happy juice zal kopen.. maar ik vond het nogal duur 150 euro voor een sapkuur..
ik had zelf Natasja een berichtje gestuurd over dat het waarschijnlijk voor mij en meerdere echt een hele opgave is om dit te betalen elke maand.
Ik kreeg echt een heel bizar antwoord terug ,
Toen kreeg ik al gelijk door dat het niet helemaal oké was.
Je mag dan zeker voor jezelf spreken want ik heb elke maand 300+ klanten die dit bestellen en tot nu toe al 1200+ die het als bestaande klant wederkerend bestellen. En ik verkoop dit sinds 5 maanden 🙏🏻
Als je het ombuigt is het 1x per maand minder uiteten.
Ik denk namelijk als je iets wilt verkopen dat je niet zulke uitspraken moet doen.
Het is ook te mooi om waar te zijn een sapje die al die dingen kan oplossen.
Je vergeet de aller bekendste, tupperware!!
Tjonge, ik sta toch weer versteld. Ik ben begin jaren 2000 een keer meegeweest met een collega die al een paar stappen had gezet in zo'n club voor spotgoedkope maar duur verpakte vitaminesupplementen. Hij had al een paar trainingen gevolgd en wilde helemaal overstappen. Hij vond de trainingen voor zelfontwikkeling, cold sale en 'enrolement' geweldig.
Toen ik binnenkwam in een zaaltje in Hoofddorp werd ik meteen in de arm genomen door een trainer. Wilde vanalles van me weten. Na de start werd gevraagd naar resultaten en de meeste aanwezigen bleken cursisten, dat hoorde denk ik bij hun opleiding. Mijn collega presenteerde mij als resultaat van zijn enrolement inspanningen en kreeg een dikke pluim. Heel raar.
Toen was er voor de gasten, ik denk een stuk of vijf, een presentatie over de organisatie. Ze verhulden nieteens dat het een piramidestructuur was waarin je door te investeren kon opklimmen. Maar je moest begrijpen dat 'dit vaak totaal verkeerd begrepen werd' in de pers. Nou ja, je snapt het. Ik vond het een dom verhaal, nieteens gladjes of zelfs maar professioneel.
In die periode was er juist veel aandacht in de pers voor dit soort clubs en met name Herbalife stond er negatief op (sorry Adriaan, toen is er ook al heel veel journalistiek werk in gestoken).
Kennelijk had ik sceptisch gekeken want vervolgens kwam niemand meer naar me toe.
Ik was er stilletjes vanuit gegaan dat dit soort praktijken wel uitgestorven zouden zijn. Je wordt zo opzichtig beduveld. En het is toch 'algemeen bekend'?
Die collega kwam ik later nog wel eens tegen maar hij wilde me niet meer vertellen hoe het ging.