Discussion about this post

User's avatar
Nijn1966's avatar

Dank weer! Heb helaas heel veel patiënten verpleegd met melanomen en het is te idioot voor woorden dat er nu mensen zijn die de preventie daartegen belachelijk maken -en dan waarschijnlijk straks ook anti chemo en anti immuuntherapie zijn-

Maar goed zij zijn gek, wij niet. 🧐

Gertjan vb's avatar

Hier even ter aanvulling wat informatie over oogschade door veel blootstelling aan UV. https://www.rivm.nl/zonkracht/uv-en-gezondheid

2 more comments...

No posts

Ready for more?